תמיכה במכשירים ניידים

בעולם של ימינו אנו צריכים להיות מעודכנים כל הזמן, גם מחוץ לקליניקה או אפילו בחו”ל אנו זקוקים ליכולת להמשיך לעבוד. מערכת SimpleBox מאפשרת לך לבצע גביית תשלומים, לעדכן פגישות ביומן, לשלוח הזמנות עבודה וחשבוניות, כל זה מהסמארטפון, האייפד או הטאבלט שלך!

אפליקציה ייחודית זו מקלה מאוד על חייך ומאפשרת לך זמינות תמידית וניהול מרחוק של הקליניקה והעובדים.

כיצד זה נעשה? מכל מכשיר סמארטפון ועם אותם פרטי משתמש תוכל לגשת לתיקי הלקוח , ליומן וכדומה ובעצם להמשיך לעבוד.

כמובן שכל אותם שינויים שביצעת  בסמארטפון או בטאבלט יסתנכרנו למחשב שלך ולהיפך.