ניהול יומנים

 ביומן המשוכלל של SimpleBox ישנן פונקציות רבות ומגוונות, כולן מסייעות לך לנהל את לוח הזמנים שלך ביעילות האפשרית.

כל החומר שלך מגובה כל מספר דקות בשני אתרים שונים בעולם, כך שאתה יכול להישאר רגוע לגמרי.

הנה כמה מפונקציות היומן לדוגמא:

ניתן לצפות ממסך אחד על מספר רב של מטפלים או עובדים.

ניתן לצפות ממסך אחד על מספר רב של חדרים (מבט קליניקה).

מבט על יומן שבועי ויומי, ניידות לאורך החודש והשנה.

קביעת התורים/ הפגישות ללקוח נעשית באופן קל וידידותי במיוחד. ניתן אף לקבוע סדרת פגישות בלחיצת כפתור.

המערכת מתריעה במקרי בעיה או קונפליקט שנוצר בשל חגים ומועדים, ימי חופשה, זימון כפול ללקוח, מטפל תפוס וכדומה.

ניתן לשנות את הגדרות היומן, כלומר להתאים את שעות פעילות המטפל ליומן, לדוגמא, אם אינו עובד בשעות מסוימות או בימים מסוימים ניתן “לסגור” אותם כדי שלא יקבעו בהם בטעות פגישות.

בעמידה על פגישה מסוימת (אין אפילו צורך ללחוץ!) מתקבלת אינפורמציה רבה ושימושית: למשל שם הלקוח, מספר טלפון, שם המטפל, שעת הטיפול והיום….

מכל פגישה ביומן ניתן להגיע ישירות לתיק הלקוח באמצעות לחיצה על שם הלקוח וכך גם לחשבון הלקוח שלו או לתורים שלו.

ניתן לכתוב הערה שתופיע ביומן על פגישה מסויימת, כגון הנחה חד פעמית (הערה קבועה לרוב כותבים בכרטיס הלקוח).

ניתן לסמן  ביומן פגישה בצבע מסויים, כגון פגישה בצבע ורוד ללקוח שלא שילם או פגישה בצהוב-למטופל שמגיע בפעם הראשונה.

ניתן לבטל פגישה בקלות באמצעות לחיצה על “ביטול”. המערכת תשאל אותך את הסיבה לביטול כדי לוודא שהלקוח לא צריך לשלם על פגישה זו.

ניתן להקים לקוח חדש תוך כדי קביעת פגישה ראשונה ביומן. כלומר, בזמן השיחה הראשונית עם לקוח חדש, כאשר קובעים לו פגישה, נפתחת חלונית כרטיס הלקוח שבה נמלא רק פרטים הכרחיים כגון שם ומספר טלפון, כאשר בהמשך ניתן יהיה להוסיף עוד פרטים אדמיניסטרטיביים של הלקוח.

ישנה אפשרות להדפיס את רשימת התורים של הלקוח כשעומדים על פגישתו או לשלוח לו את רשימת התורים במייל.

ניתן לקבוע פגישות אישיות או לסמן אירועים שלא קשורים לעבודה ביומן, לדוגמא: “רופא שיניים” או “צהריים עם אשתי” (פשוט לא בוחרים בלקוח ולא בוחרים בסוג הטיפול) ובאופן זה היומן של תוכנת SimpleBox עונה אף על צרכיך האישיים.